'Bàsquet, 100 anys', el llibre de la història escapulada

La portada i la 'contra' del llibre La portada i la 'contra' del llibre CE Europa

Coincidint amb el 100 aniversari del primer partit de bàsquet estatal, el CE Europa edita un llibret amb totes les dades històriques.

El documental 'Pioners del bàsquet' no és l'única sorpresa que el club tenia reservada als seus socis i aficionats. Al marge de l'apartat audiovisual, la història d'aquest esport en clau escapulada també s'ha volgut traslladar al paper, explicant les vivències europeistes i també els resultats obtinguts en diferents campionats.

El llibre, escit pel soci i historiador europeista Xavier Vidal com a encàrrec de la 'Comissió del Centenari del bàsquet' de l'Europa, consta de 42 pàgines que es poden descarregar en PDF d'alta qualitat i de franc per a tothom. Properament el club editarà el llibre en suport físic i estarà disponible per a tots els seus socis i sòcies.

Descarrega AQUÍ el llibre 'Bàsquet, 100 anys'.