L'Europa a la Festa Major de Gràcia de 2024

12 Agost 2024

El programa de l'Europa per les Festes Majors de Gràcia d'aquest 2024

Com cada any, l'Europa col·laborarà activament amb la Festa Major de Gràcia per contribuir a la celebració de la Vila. Per al Club, Gràcia i l'Europa estan estretament vinculats, i no podem concebre la nostra entitat sense l'entorn i el context que ens ofereix aquest barri, del qual ens sentim tan orgullosos de formar part.

Així doncs, aquestes són les activitats que el Club ha organitzat dins el marc de la Festa Major de Gràcia 2024, que se celebrarà del 15 al 21 d'agost:

Dimecres 14 d’agost

18 h – 19:45 h - Paradeta informativa i de marxandatge a la Plaça de la Vila.

Divendres 16 d’agost

16 h - Passejada primers equips masculí i femení.

18 h - Homenatge als Artífexs de la Festa Major de Gràcia a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Gràcia.

Diumenge 18 d’agost: Trofeus Vila de Gràcia

18 h – Trofeu Vila de Gràcia Memorial Fina Serrano: Primer Equip Femení vs Atlètic Balears.

20:30 h – Trofeu Vila de Gràcia Memorial Carles Capella: Primer Equip Masculí vs L’Hospitalet.

Graciencs i gracienques, us desitgem unes bones festes!