Farreras suma 100 partits oficials amb l'Europa

17 Gener 2023 Xavi de la Ossa
Farreras en el partit davant l'Athletic Club C d'aquest cap de setmana Farreras en el partit davant l'Athletic Club C d'aquest cap de setmana Xavi de la Ossa

La davantera escapulada va arribar al centenari de partits davant l'Athletic Club C al Nou Sardenya.

Farreras suma la seva cinquena temporada a l'Europa després de fitxar procedent del Pallejà. Amb la seva entrada a la gespa al minut 50 davant l'Athletic C, una de les capitanes de l'equip va arribar a la xifra rodona de 100 partits oficials repartits en 93 de lliga, 5 de Copa Catalunya i 2 de Copa de la Reina anotant un total de 28 gols en les tres competicions. Farreras ha format part del creixement de l'Europa i va ser important en l'ascens de categoria i campionat de Primera Nacional l'anterior campanya així com en la present a la Segona RFEF.

Enhorabona pel centenari i que ens siguin molts més, Farreras!