Fati estarà al Mundial d'Austràlia i Nova Zelanda amb el Marroc!

Fati, primera futbolista de la història del club en anar a un Mundial Fati, primera futbolista de la història del club en anar a un Mundial Arxiu CE Europa (Xavi de la Ossa)

Fati es converteix en la primera futbolista (masculina o femenina) de la història del club en anar convocada a un Mundial.

Després de les dues estades d'entrenament amb el Marroc a l'Acadèmia Mohammed VI a Salé i a Lienz (Àustria) i amb la disputa de diversos amistosos on la futbolista escapulada ha disputat alguns minuts, la selecció marroquí ha donat a conèixer la llista definitiva pel Mundial d'Austràlia i Nova Zelanda on figura Fati.

D'aquesta manera, l'atacant es converteix en la primera futbolista de la història de l'Europa (englobant masculí i femení) que disputa un Mundial amb la selecció del seu país. Un fet inèdit a la Vila de Gràcia i que representa un orgull per tot l'europeisme.

El Marroc, al Grup H, disputarà la primera fase del campionat del món davant Alemanya, Colòmbia i Corea del Sud.

Històrica, Fati!