Homenatge a 'La Muralla'

18 Setembre 2023 Àngel Garreta
Etern Alberto Etern Alberto Àngel Garreta

Alberto González va rebre ahir, instants abans del derbi Europa-Sant Andreu, l'homenatge de club i afició després de la seva retirada.

El quart jugador amb més partits de la historia del club (353 duels oficials) va escoltar una última vegada el crit de "Alberto és una muralla" de boca de milers d'espectadors en els minuts previs a l'inici d'un també històric Europa-Sant Andreu amb rècord de públic a l'estadi.

El president del CE Europa, Héctor Ibar, acompanyat dels directius Jordi Marí i Albert Tomàs, van fer entrega, sobre la gespa, d'una samarreta amb el número 353 a l'esquena que Alberto va mostrar a l'afició mentre s'acomiadava per darrera vegada de la seva gent com a futbolista. Alberto va tornar a la banqueta per veure, ja com a part del cos tècnic, una impressionant victòria del seu equip.