Homenatge a la plantilla del 1977

13 Desembre 2023 Redacció
Una foto de l'equip d'aquella època Una foto de l'equip d'aquella època Arxiu CE Europa (Ramon Vergés)

Els jugadors de la plantilla campiona de lliga de Regional Preferent rebran un reconeixement el proper diumenge al partit Europa-Lleida Esportiu.

El curs esportiu 1976/1977 l'Europa va tornar a Tercera Divisió i va culminar la temporada amb el títol de campió de Regional Preferent. Aquella plantilla, entrenada per Josep Monfort, va quedar per sempre en el record dels europeistes més veterans. Enguany el gruix de jugadors d'aquell bloc s'ha retrobat gairebé mig segle després i diumenge assistirà al partit Europa-Lleida Esportiu (12:30 hores), on els futbolistes assistents rebran un homenatge públic del Club.

Els jugadors integrants d'aquella recordada i exitosa plantilla eren, tal com situa el llibre del Centenari del Club: Rovira i Roig (porters), Salinas, Galeano, Bujardón, Balsera, Morgadas, Valero i Puig (defenses), Javi II, Fàbrega, Romero i Blanquito (migcampistes) i Marimón, Montiagut, Sagrera, Suescum, Rosa, Morales, Javi I, Santiago, Fuertes i Rella (davanters).