Ignasi Senabre deixa de formar part del Primer Equip Masculí

Ignasi Senabre al primer entrenament de la temporada 24/25 Ignasi Senabre al primer entrenament de la temporada 24/25 CE Europa

Malgrat els esforços que ha fet el Club per retenir-lo, Ignasi Senabre deixa la banqueta per emprendre nous reptes professionals.

Ignasi Senabre Bagur (Barcelona, 28/11/1989) va arribar fa quatre temporades a l'Europa per a prendre el difícil relleu de Gonzalo Riutort a la banqueta del Juvenil A i en plena pandèmia de la Covid-19. La primera temporada va classificar l'equip per a la segona fase final pel títol i, la segona, va situar l'equip a mitja taula després d'una remuntada sensacional des de l'inici de la lliga.

L'estiu del 2022 la direcció esportiva li va confiar el primer equip masculí, després del descens a Tercera RFEF. Aquella mateixa temporada va aconseguir el campionat i l'ascens a la Segona RFEF. Aquest 2023-24, després de començar amb l'objectiu de salvar-se, ha trencat totes les expectatives i ha situat a l'equip amb opcions al títol de lliga fins a la darrera jornada i l'ha classificat pel Playoff d'ascens a Primera RFEF.

En els dos anys al Primer Equip Masculí ha dirigit un total de 74 partits oficials entre Lliga, Copa del Rei i Copa Catalunya, amb 38 victòries, 20 empats i 16 derrotes.

Ignasi Senabre deixa el club després de dues temporades històriques i li desitgem sort en les seva propera etapa.

El Club anunciarà en breu el nou primer entrenador del Primer Equip Masculí.