L'Europa rep el reconeixement d'Entitat Centenària a l'Ajuntament de Barcelona

08 Febrer 2023 Redacció
La representació europeista amb el guardó municipal La representació europeista amb el guardó municipal CE Europa

L'Europa i 96 altres entitats amb més de cent anys d'història han rebut un nou reconeixement impulsat per l'ajuntament barceloní.

En un acte celebrat aquesta tarda al Saló de Cent de l'Ajuntament de Barcelona, 97 entitats, entre elles el CE Europa, han rebut aquest reconeixement en nom de la ciutat i que complementa altres distincions rebudes fa 15 anys en el moment exacte del Centenari del club.

L'acte, on han intervingut l'alcaldessa de Barcelona Ada Colau i el periodista i historiador Enric Calpena, ha volgut posar en valor el pes que han tingut diferents entitats culturals, associatives, gremials i esportives dins la capital catalana.

La placa en reconeixement a l'Europa ha estat recollida pel seu president, Víctor Martínez, qui ha estat acompanyat a l'acte en representació europeista del vicepresident Ignasi Vinuesa i la directiva de relacions institucionals Núria Pi.