La tribuna de l'estadi ja es diu Ramon Vergés

12 Desembre 2021 Àngel Garreta
Diversos moments de l'acte celebrat aquest matí Diversos moments de l'acte celebrat aquest matí Maria Vidal

La graderia principal de l'estadi ha estat batejada aquest matí amb el nom de qui va ser directiu, delegat i historiador del club.

A proposta del Grup d'Història Ramon Vergés (GHRV), la Junta Directiva del CE Europa va aprovar, el novembre del 2019, batejar la tribuna de l'estadi amb el nom d'un dels socis més històrics de l'entitat. En el procés de gestionar els tràmits amb els estaments municipals per a poder dur-ho a terme de manera oficial, va esclatar la pandèmia de la Covid-19, fet que ha endarrerit l'acte de bateig en format presencial fins a la present temporada.

En un acte senzill però emotiu, familiars de Ramon Vergès, socis, exjugadors, exdirectius, expresidents i representants d'altres entitats s'han donat cita sota tribuna de l'estadi per a assistir a l'estrena de la placa que, des d'avui, serà el primer que vegi tothom qui entri per la porta principal de l'estadi.

Ha obert el torn de parlaments el president del club, Víctor Martínez, per donar pas acte seguit a Xavier Vidal, soci i historiador del club que ha parlat en nom del GHRV. El darrer torn d'intervencions, reservat per a Ramon Vergés fill, qui ha parlat sobre el vessant més humà del seu pare i ha fet broma sobre què pensaria ell en cas de saber que li havien dedicat la tribuna, responent que hauria dit que el més important avui era sumar els tres punts (i a fi de bé que s'han sumat!).

Com a cloenda de l'acte, la vídua de Ramon Vergés, Descensión Repullés, i el germà de l'homenatjat, Lluís Vergés, han retirat la senyera que tapava la placa que, des d'avui, llueix blava i brillant a l'entrada del que va ser casa seva, el Nou Sardenya.

Galeria d'imatges