Per sempre als llibres d'història, Joan!

30 Abril 2024 Redacció
Gràcies, Joan! Gràcies, Joan! Àlex Martínez

Joan Bacardit tanca la seva etapa com a tècnic escapulat amb dos ascensos, un títol de lliga i una estrena del Club a Primera RFEF.

Un cop finalitzada la temporada regular a la divisió de plata del futbol femení estatal, el CE Europa comunica als seus socis, sòcies i afició que Joan Bacardit no seguirà com a entrenador de la primera plantilla femenina la temporada 2024/2025.

Joan Bacardit Sans (Barcelona, 28 d'agost del 1984), va oficialitzar-se com entrenador escapulat el 9 de juny del 2021 després de tancar la seva darrera etapa com entrenador a Terrassa i amb experiència anterior a la màxima categoria amb l'Espanyol. En la seva arribada al Club, amb l'equip incapaç de trencar el sostre de la Lliga Nacional, va obtenir el títol de lliga en el seu primer curs (2021/2022) ascendint a Segona RFEF. Allà, amb l'equip subcampió del grup, va assolir un segon ascens consecutiu duent la plantilla gracienca a la seva històrica militància a Primera RFEF, on enguany no s'ha pogut mantenir la categoria.

Amb l'Europa, Bacardit ha dirigit un total de 83 partits oficials incloent lliga regular, play-off d'ascens, Copa Catalunya i Copa de la Reina. Des d'aquestes línies volem donar les gràcies al tècnic per la seva dedicació, per haver-nos fet entrar a la història i desitjar-li molta sort en els seus futurs projectes.