Cares famoses i retrobaments per una bona causa

13 Març 2017 Redacció
La foto de família del Partit Solidari La foto de família del Partit Solidari Laura Alquézar

El Nou Sardenya va acollir ahir pel matí el Partit Solidari amb La Marató de TV3 que organitza cada any l'Associació Dolors Vidal.

Un equip format per famosos (periodistes, actors, polítics, presentadors de TV...) i entrenat per l'exporter Pere Valentí Mora, es va enfrontar als veterans de l'Europa, equip format per diverses generacions recents de jugadors dels 80, 90, i les dues primeres dècades dels anys 2000 i entrenat per l'exentrenador escapulat Juan Moscoso. El resultat (7-1 favorable als escapulats) va ser el menys important d'un matí amb finalitat solidària.

Entre el públic assistent també es van sortejar diferents regals facilitats pels establiments i empreses col·laboradores del Partit Solidari. L'actor Carles Reiet va fer d'speaker humorístic de l'acte. Elisa, la mare dels periodistes Carles, Joan i Oriol Domènech, de Catalunya Ràdio, va fer el servei d'honor de l'encontre.

El públic que era soci o oficionat local va poder gaudir de tornar a veure vestits d'escapulat veterans que han lligat el seu nom a la història del club per un motiu o altre com Carles Capella, Àlex Delmàs, Xavier Lucas, Luís Pacha, Surrallés, Raúl Verdú, Borja Criado o Fernando Núñez, acompanyats de noms coneguts del passat recent com Ureña, Ivi, Postigo, Cañadas, Ramon Gatell, Jordi Gatell, Tejada i Jonathan.