Diversió i solidaritat al 'Charity Day'

28 Setembre 2015 Redacció
Un èxit de participació Un èxit de participació CE Europa

El Nou Sardenya va acollir el passat dissabte el 'Charity Day', jornada solidària en benefici d'Aldees Infantils i impulsada per l'empresa multinacional Keysight amb col·laboració de la Fundació Privada Esportiva Europa. Va ser una jornada de diversió.

El torneig de Futbol 7 va centrar l'atenció a la gespa. Va guanyar el campionat l'equip de pares del Benjamí D, quedant segon Maresme Boys, tercer la Fundació Europa i quart la pròpia Keysight. En total, van competir 10 equips jugant 4 partits cadascú.

Paral·lelament, l'estadi va acollir activitats lúdiques, taller de pintures corporals, iniciació al taekwondo, una 'dance mix masterclass' i diferents tallers, així com una xerrada informativa d'Aldees Infantils.