Dol per la mort d'Òscar Jiménez

30 Abril 2015 Redacció
Moment molt trist per l'europeisme Moment molt trist per l'europeisme

L'exjugador Òscar Jiménez, que necessitava amb urgència un donant de medul·la òssia, no ha pogut superar la seva malaltia i ha mort aquest dijous. L'Europa i la Fundació volen expressar el seu sentit condol a familiars i amics. Hi haurà minut de silenci abans de l'Europa-Manlleu.

L'Òscar Jiménez era un exjugador de l'Europa de 12 anys que va passar per l'Escola de Futbol i pel Futbol Base del club. Al mes de juny del 2014 li va ser detectat un limfoma i ara es trobava a l'espera de trobar amb urgència un donant de medul·la òssia. El club, mitjançant la seva Fundació, va activar ràpidament una campanya de crida a la donació al costat de la família, buscant la màxima difusió per tots els canals possibles.

En el partit d'aquest diumenge entre l'Europa i el Manlleu, corresponent a la jornada 36 de Tercera Divisió, hi haurà un sentit minut de silenci previ a l'inici del matx en memòria de l'Òscar. El CE Europa i la Fundació Privada Esportiva Europa seguiran donant suport en el futur, al marge del futbol, a totes les iniciatives impulsades per a situacions similiars a la que han hagut de viure l'Òscar i la seva família. Descansi en pau.