Jaume Llauradó: "Per a l'Europa és molt important la solidaritat"

Jaume Llauradó: "Per a l'Europa és molt important la solidaritat" Llauradó, a la sala de premsa del Nou Sardenya

El 26 d'octubre el Nou Sardenya acollirà el partit contra la ceguesa que organitza el Fòrum Samitier en benefici de la Fundació Barraquer i en què col·labora el CE Europa. La pàgina web oficial de club ha entrevistat a Jaume Llauradó, president del Fòrum, per parlar sobre aquest acte solidari.

Una entrevista d'Àngel Garreta ( @angelgarreta )

D'on neix la idea d'aquest partit?
Des de la Fundació Barraquer ens demanen al Fòrum si podem col·laborar per organitzar un partit de futbol benèfic. La Fundació fa una feina humanitària molt gran, no només aquí sinó també en països més necessitats i on els recursos gairebé no existeixen. Ens va encantar la idea. Crec que és fins i tot obligació col·laborar en un tipus de tasca així.

Com entra en joc l'Europa en aquest esdeveniment?
L'Europa és un dels clubs històrics de la nostra ciutat i, a més, un club solidari. Sense l'Europa no hauriem pogut fer aquest partit. Em vaig posar en contacte amb el president De Bode i s'hi va sumar ràpidament, perquè per l'Europa també és important la solidaritat... i aquí estem, preparats per intentar que sigui un èxit.

Fòrum Samitier i Europa ja tenen pràctica en organitzar partits així...
Sí, molta. De fet amb Fòrum Samitier, Europa i Marató de TV3 hem organitzat molts partits de La Marató en aquest estadi en anys anteriors. Tothom sap que l'Europa és un dels clubs més importants a Barcelona i tothom coneix que destaca per la seva col·laboració en tot allò social i ciutadà. Podem estar molt orgullosos d'ell tots els europeistes. I parlo en plural perquè jo sóc soci del club des de fa més de 12 anys.

Ara només falta que la gent s'animi!
I tant! Serà un partit molt interessant, divertit, passarem una bona estona, vindran cares conegudes, actors, periodistes, exjugadors... és senzillament un partit diferent i poc habitual. Aquest any tindrem també diferents sortejos importants durant el propi partit, així que a banda de fer una tasca humanitària i col·laborar amb l'objecte del partit, qui vingui encara podrà marxar a casa amb un regal que tindrà certa gràcia.

141010-llaurado-2
Els presidents d'Europa i Fòrum al descans del partit Europa-Palamós del passat dimecres