L'Europa col·labora amb el Banc de Sang i Teixits i la campanya 'Sang Blava'

16 Febrer 2016 Redacció
El club fa una crida a donar sang El club fa una crida a donar sang Flickr Banc de Sang i Teixits

Per tercer any consecutiu, el Banc de Sang i Teixits torna a organitzar la campanya especial 'Sang Blava' de la Vila de Gràcia. L'Europa, la Fundació PE Europa i la penya Torcida Escapulada col·laboren amb aquesta iniciativa.

El Banc de Sang i Teixits compta enguany amb els alumnes de cicles formatius de La Salle Gràcia, col·laborent amb el projecte educatiu 'Aprenetatge i Servei del Banc de Sang', campanya que se celebra en dos espais i dos dies. Des d'aquestes línies fem la crida a socis i aficionats de l'Europa per a donar sang. Els responsables del Banc de Sang i Teixits us esperen a La Salle Gràcia (Plaça del Nord, 14) el divendres 13 de març, de 16 a 20 hores i a Can Musons (Alzina, 7) el dissabte 14 de març de 10 a 14 hores.

160216 sangblava 1