L'Europa col·labora amb el calendari solidari 'Mou-te pels Quiets' de Nexe Fundació

03 Octubre 2018 Redacció
Kaky en un instant de la sessió fotogràfica Kaky en un instant de la sessió fotogràfica Nexe Fundació

Els capitans de les plantilles masculina i femenina col·laboren en un calendari que vol donar visibilitat al projecte de Nexe.

El Calendari solidari "Mou-te pels Quiets" va néixer de la iniciativa de les mares i pares de Nexe Fundació. Cinc anys més tard, el compromís d’alguns d’aquests pares i mares el continua fent possible, implicant a persones de referencia en el seu àmbit, per tal de dona visibilitat a les malalties minoritàries que tenen els infants de la Fundació i a captar fonts per invertir en els projectes que duen a terme per la millora de la qualitat de vida dels infants i joves que atenen.Enguany, Àlex Cano, capità del Primer Equip, i 'Kaky' Fuertes, capitana del Femení A, han realitzat una sessió de fotografies amb l'Unai, l'Aina, l'Arnau i en Martí, infants de Nexe Fundació. A la part inferior d'aquest article podeu veure un petit vídeo de com es va fer la sessió fotogràfica.

Nexe Fundació edita dues versions del calendari, una de sobretaula, que es pot adquirir amb un donatiu de 5 euros, i una altre de paret, que es pot adquirir amb un donatiu de 7 euros. A partir de novembre i fins al gener, estarà a la venda al Centre de Recursos de Nexe Fundació, Travessera de Dalt 100, i a les llibreries Abacus i Laie. A més, es podrà trobar en alguns comerços de Gràcia que Nexe anirà publicant a les xarxes i al seu lloc web.

La tasca de Nexe

Nexe Fundació és un referent d’atenció a la infància amb greus discapacitats, impulsant, des de fa més de trenta anys, un model d’atenció individualitzada a l’infant, basada en l’estreta col·laboració entre les famílies i els professionals treballant en xarxa amb altres entitats i institucions de l’àmbit de l’educació, la salut, serveis socials... És una entitat sense ànim de lucre que va néixer amb la voluntat de millorar la qualitat de vida dels infants i joves amb greus discapacitat i les seves famílies.