Dol per la mort de l'exdirectiu Juan Manuel Escudero

23 Novembre 2023 Redacció
Escudero el dia que va rebre la insígnia d'or del club Escudero el dia que va rebre la insígnia d'or del club Arxiu CE Europa (Àngel Garreta)

El CE Europa lamenta comunicar la defunció de qui va ser directiu del club i insígnia d'or de l'entitat, Juan Manuel Escudero de Villasante.

Nascut el 8 de juny del 1934, Escudero es va fer soci del club el primer dia de juliol del 1967. Durant més de 50 anys com a soci (motiu pel qual va rebre la insígnia d'or el 27 de novembre del 2017) va participar de la vida social del club i va formar part fa unes dècades de la Junta Directiva de l'expresident Castro.

El Club vol traslladar el seu condol a familiars i amics de Juan Manuel Escudero. La cerimònia de comiat tindrà lloc avui a dos quarts de dues del migdia al Tanatori de Sant Gervasi.