Els Eskapulats pinten recordatoris als vestidors

Una de les imatges del túnel de vestidors Una de les imatges del túnel de vestidors CE Europa

Una de les novetats que presenta el 2015 i que, ben aviat, podran veure tots els equips que utilitzen habitualment el Nou Sardenya com el seu recinte d'entrenaments i partits, són unes pintures reivindicatives del pes històric de l'entitat que han realtizat els joves del grup d'animació Eskapulats durant les festes.

Els murals, amb un estil jove i desenfadat, recorden als jugadors i tècnics el club que defensen. Un club amb "tradició des de 1907" i que és "pioner del futbol català". Els escrits i dibuixos recorden a tots aquells que han de defensar la samarreta escapulada que l'Europa és "poble, orgull, tradició, coratge, constància i llegenda" dins el futbol.

Aquesta novetat visual dóna color a un túnel de vestidors i uns vestuaris sovint apagats d'orígen per la seva forma de construcció, a la vegada que serveixen de recordatori motivacional per sortir a entrenar o jugar donant el màxim d'un mateix pels colors del club. En properes setmanes els dibuixos es podran anar ampliant dins la zona de vestidors i altres espais.

150105-eskapulats-1

150105-eskapulats-2