Festa 'Estiu Europeista' a bord d'un creuer de Grimaldi Lines

Festa 'Estiu Europeista' a bord d'un creuer de Grimaldi Lines La samarreta de l'Europa amb el logo de Grimaldi Lines

Grimaldi obre les portes del seu creuer 'Roma' exclusivament per socis i amics de l'Europa. El proper diumenge 6 de juliol, a partir de les 20:30 hores.

Serà una vetllada amb música, buffet, zona de piscina, bar i sorteig de viatges gratis dins la festa 'Estiu Europeista' que ha preparat Grimaldi Lines. Els tiquets es poden comprar a les oficines del club al preu de 15 euros. Reserves a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. , al carrer Secretari Coloma, 140 o bé trucant al 932 102 551.

Un dels principals col·laboradors del club, Grimaldi Lines, ha preparat una festa d'estiu especial pels socis i seguidors de l'Europa a un preu sense competència. Gaudint d'unes vistes increïbles de Barcelona des del seu creuer -on hi haurà fins i tot visites internes guiades-, els europeistes podran passar una bona nit d'estiu en una festa incomparable.

La festa és oberta a tothom: socis, jugadors, familiars... les inscripcions i reserves es poden fer a oficines fins el proper dijous dia 3 de juliol a les 20 hores. La festa 'Estiu Europeista' forma part de la col·laboració entre Grimaldi i l'Europa. Sens dubte, un bon moment per una trobada informal per a tothom: entrenadors, jugadors, pares, Escola, Futbol Base, etc. Hi haurà aparcament gratuït davant del creuer a la terminal Grimaldi al Port de Barcelona. Tothom qui faci la seva inscripció i reserva a oficines rebrà les instruccions per accedir a bord del creuer. Reserva ja el teu tiquet!