L'Europa estrena xarxes i apartat web en anglès

El menú web del portal oficial escapulat en anglès El menú web del portal oficial escapulat en anglès CE Europa

Serà la primera vegada en els 113 anys d'història que l'entitat es comuniqui oficialment en una llengua estrangera.

La relació comunicativa del Club Esportiu Europa amb el seu entorn fa un salt endavant en el dia d'avui, 28 de gener, amb la creació dels comptes "@ceeuropa_int" a Twitter i Instagram i d'un apartat "English" al lloc web oficial 100% en anglès. D'aquesta manera l'entitat busca relacionar-se amb qualsevol entorn més enllà del seu més proper o de l'àmbit català.

Amb aquesta aposta, el club escapulat intentarà fidelitzar els residents a l'Àrea Metropolitana i també entre tots aquells veïns més propers que tinguin l'anglès com a llengua materna o com a primera llengua estrangera en els seus estudis i hàbits de comunicació.

Aquests nous canals s'afegiran a la botiga virtual, que des de la seva creació ja disposa de versió en anglès.