Presentació del nou equip Europa-ACIDH

19 Abril 2016 Redacció
Conveni entre Europa i ACIDH Conveni entre Europa i ACIDH CE Europa

La Fundació Europa i el CE Europa apadrinaran, la propera temporada 2016/2017, un equip de futbol masculí -i treballaran per formar-ne un de femení- d’esportistes amb discapacitat intel·lectual.

En aquesta iniciativa impulsada per la Fundació Privada Esportiva Europa hi prendran part jugadors que pertanyen a alguna entitat gracienca, integrant-los així al seu projecte esportiu. Aquest nou equip s'anomenarà 'Club Esportiu Europa ACIDH' i entrenarà a les instal·lacions del club gracienc, podent gaudir de tots els seus serveis. El Club Esportiu Europa i la Fundació facilitaran també la roba esportiva. Aquest projecte té com a objectius principals fomentar la integració i sensibilitzar la societat. L’Associació ACIDH, amb una gran i llarga trajectòria esportiva (22 anys), ha sigut l'entitat escollida per formar part del projecte esportiu del CE Europa. Tot això ha sigut possible gràcies a la inestimable ajuda i col·laboració de la Federació ACELL i d’Special Olympics Catalunya. Aquest projecte s'oferirà als gairebé 2.000 socis del Club Esportiu Europa i als graciencs que tinguin algun familiar amb discapacitat intel·lectual i que vulguin formar part d'aquest projecte.

L’Associació ACIDH, fundada per Montserrat Baró fa 22 anys, té com a missió millorar la qualitat de vida de les persones amb intel·ligència límit, mitjançant una atenció integral, independentment de la seva etiologia i algun altre trastorn. L'acte de presentació, obert als mitjans de comunicació i també a tot el públic, socis i simpatitzants, tindrà lloc aquest dijous 21 d'abril a les 18:30 hores a la sala de premsa de l'estadi Nou Sardenya.