Reconeixement a l'speaker de l'estadi

17 Maig 2015 Redacció
El merescut reconeixement a Ramon Palau El merescut reconeixement a Ramon Palau Àngel Garreta

Des de fa quatre temporades, en Ramon Palau és la veu del Nou Sardenya. La seva dedicació, professional actitud -donat que ho fa de forma altruista- i eterna predisposició s'han reconegut avui amb un homenatge públic sobre la gespa de l'estadi i l'entrega d'una samarreta al seu nom.

Començada la temporada 2011/2012, deus veus van agafar les regnes de la megafonia del Nou Sardenya després que el cap de premsa del club passés a assumir els comentaris en directe d'una incipient xarxa Twitter. Eren Ramon Palau i Adrià Botam, alternant un partit cadascú. Actualment en Ramon Palau s'ha convertit en l'única veu del Nou Sardenya, repassant alineacions, canvis i incidències amb un gran to de veu, professionalitat i correcció. La seva entrega als colors de l'Europa han rebut premi en el darrer partit de lliga.

Enganyat pels presents, a poc de començar l'Europa-Vilassar de Mar el delegat del Primer Equip, Albert Benet, ha agafat el micròfon per comentar al públic l'entrega d'una samarreta a Ramon Palau, a qui totalment per sorpresa se l'ha convidat a caminar sobre la gespa fins arribar a l'altura del capità Àlex Cano, avui no convocat per descans, que l'esperava al mig del camp. Sota l'ovació del públic assistent i també la banqueta entregada de l'Europa, Palau ha rebut una samarreta oficial del club amb el seu nom. Acte seguit ha tornat a la seva posició a l'espera del xiulet de l'àrbitre per cridar el seu clàssic "Europa sempre, endavant!".