Sessió informativa de l'àrea financera i econòmica del club

22 Novembre 2023 Redacció
Informació prèvia a l'Assemblea Informació prèvia a l'Assemblea CE Europa

El Club organitza una trobada exclusiva amb socis i sòcies de l'entitat per a informar de l'estat de comptes com a preparació de l'Assemblea.

Les assemblees ordinàries i extraordinàries de socis i sòcies no sempren disposen del temps suficient per tractar en profunditat els aspectes econòmics donat que també hi ha altres punts de l'ordre del dia. És per això que la Junta Directiva del CE Europa, amb la voluntat de ser transparents i fer participar els socis i sòcies de l'entitat del dia a dia del club, organitzarà una trobada social el divendres 1 de desembre al Nou Sardenya.

L'acte, que tindrà filtre d'accés a l'entrada per a socis i sòcies amb carnet en vigor de la temporada 23/24, se celebrarà a la sala de premsa de l'Estadi Nou Sardenya (accés per la cantonada de Camèlies amb Pau Alsina) a les 18:30 hores.