Una edició especial de L'Escapvlat: 8.500 exemplars!

Dues de les pàgines que oferirà L'Escapvlat especial ascens Dues de les pàgines que oferirà L'Escapvlat especial ascens CE Europa

Aquest divendres surt al carrer un número especial de 16 pàgines del periòdic del club encartat dins L'Independent de Gràcia.

Setze pàgines a tot color amb els moments més destacats d'una temporada històrica amb l'ascens final a Segona RFEF. El periòdic inclou també un pòster central del dia de l'ascens contra el Cerdanyola. Així mateix, es podrà consultar tota la plantilla protagonista de la temporada i entrevistes amb jugadors, tècnics i responsables del club.

Aquest número especial es repartirà diumenge al Nou Sardenya entre els assistents a l'Europa-Girona B i es pot trobar ja des d'aquest divendres als punts de distribució habitual de L'Independent de Gràcia per entitats, comerços, bars, ateneus i associacions.