Agenda

Resultats

Preu Entrades

Acreditacions

Què hem fet aquesta temporada 23/24?

30 Juliol 2024

L'Europa ha crescut molt en les darreres temporades, i per això, des de la transparència que ens agrada tenir com a Club, us expliquem el que hem fet.

Àrea Futbol

  • Creació de tres nous equips de cara la temporada 24/25, dos femenins i un masculí.
  • Dotació als equips principals d’accés a gimnàs amb material específic per poder treballar de forma més intensa i dedicada.
  • Creació de l’estructura de futbol femení, amb una nova posició de Coordinador de Futbol 7 Femení, fins ara inexistent, per millorar els processos i gestionar el creixement.
  • Potenciació de l’àrea de scouting de Futbol Masculí, dotant-la d’estructura i recursos propis.
  • Assolits el campionat de Catalunya Femení en categoria Infantil, el subcampionat de Catalunya Femení en categoria Juvenil i el campionat de Lliga Infantils C Femení.
  • Assolit el campionat de Lliga dels Filials Masculí i Femení.
  • Assolit el campionat de Lliga Infantils C Masculí, Cadet D Masculí i Prebenjamí B Masculí.
  • Creació de l'Àrea de Salut: sota la responsabilitat del Joan Carles González, especialista en Medicina de l'Esport i amb àmplia experiència en equips professionals de futbol, fem un pas enorme en la creació de l’Àrea Salut, que ha de servir per modernitzar el funcionament d’una àrea estratègica per als nostres jugadors i jugadores.
  • Adquisició de dues càmeres Veo per a la gravació i anàlisi automàtica dels partits integrades amb la nova aplicació mòbil 360 Player de gestió d’equips esportius.

Àrea Social

  • Impuls de la campanya de socis (juntament amb altres àrees). Tancament de la temporada amb pràcticament 2.000 socis, un creixement molt important en relació amb la temporada anterior.
  • Realització de diferents paradetes al carrer i festes majors (juntament amb marxandatge).
  • Realització de dues trobades amb les penyes del Club.
  • Establiment de contacte i s'ha convidat a entitats dels barris de l'entorn, per poder assistir a partits (Casal Can Baró, AFA's de Gràcia, AE Ramon Llull, colles de cultura popular i comissions de carrers de la Festa Major de Gràcia).
  • Gestió i col·laboració amb les penyes en l'organització d'autocars per desplaçaments de l'afició.
  • Impuls i col·laboració amb els “Divendres del soci” per incentivar la vida social al Nou Sardenya, demostrant que esport i cultura van de la mà.
  • Encartellades periòdiques per Gràcia i els barris de l'entorn per informar dels partits dels primers equips i actes rellevants.
  • Participació d'activitats d'entitats amigues així com també hem cedit les instal·lacions per celebrar diferents esdeveniments (torneig de Festa Major, Centenari de la Clínica del Remei,...).
  • Realització d’un estudi de la distribució territorial de la massa social del club per conèixer millor la nostra realitat i planificar properes campanyes.
  • Diada del Soci, que ha tingut lloc a les instal·lacions del Club Tennis La Salut.

Comissió Diem No

  • Visita i anàlisi de les instal·lacions amb perspectiva de gènere.
  • Participació simbòlica al pregó de Festa Major donant bandera LGBTIQ amb l'escut de l'Europa a l'Andrea i fent que la desplegués.
  • Contacte per protocol contra agressions sexuals i masclistes del Club amb CJAS (finalment descartat) i amb Equilàtera (entitat escollida per fer el protocol i les formacions).
  • Contacte per protocol prevenció del bullying amb diferents entitats, i valoració per la creació de la figura de delegat/da de prevenció del bullying .
  • Contacte amb entitat del pla d'igualtat i LGTBIQ de les treballadores.
  • Creació canal de denúncies per les treballadores i del Club en general. Elaboració de mail per les treballadores informant de l'existència.
  • Redacció de subvencions vàries pel Club.
  • Trobada amb Nany Haces, coordinadora dels equips femenins.
  • Presentació de la Comissió a l'Escapulat.
  • Elaboració de propostes de futures formacions i actes.
  • Contacte amb feministes de Gràcia per futures col·laboracions.

Àrea Comunicació i Màrqueting

  • Actualització i redisseny de la publicació oficial del club. L'Escapvlat és ara una revista trimestral, amb una mirada atemporal i de proximitat del Club, per promoure l'europeisme a la Vila i al seu entorn.
  • Increment en més d'un 20% els ingressos de sponsors i publicitat. Hem augmentat l'aportació dels antics partners i n'hem sumat de nous, com ISL o Global Solutions. Hem assentat les bases pels acords estratègics dels propers anys.
  • Aposta pel marxandatge per consolidar-lo com a pota rellevant dels ingressos del Club. Hem instal·lat una botiga de punt de venda a l'estadi així com hi han hagut altres botigues en actes del barri de Gràcia, hem produït diverses novetats de productes i com a resultat hem incrementat els ingressos un 298 % respecte a la temporada anterior.
  • Digitalitazació i emmagatzamatge al núvol de l’arxiu fotogràfic del club dels darrers 25 anys.
  • Redefinició de l’equip de comunicació del club, juntament amb la creació d’un nou pla de comunicació.

Àrea Operacions i Finances

  • Desenvolupament i finalització del Pla d’Igualtat i Pla LGTBI del Club.
  • Nou proveïdor de comunicacions harmonitzant telefonia fixe i mòbil i wi-fi.
  • Nova assessoria laboral, legal, comptabilitat i fiscal especialitzada en clubs esportius.
  • Actualització del pla de riscos laborals.
  • Externalització serveis de consergeria i neteja del camp especialment durant caps de setmana de partit.
  • Harmonització de la senyalètica de l’estadi.
  • Adequació de diferents àrees a l’estadi (lavabos, banquetes, àrea d’entrada a llotja, armari de materials...).
  • Acord Barça Innovation Hub University Program pel lloguer del camp..
  • Acord amb SportsTips per a oferir un marketplace a la família europeista amb els millors especialistes de salut integral de l’esportista.
  • Aplicació a noves subvencions de l’Ajuntament i Generalitat essent concedits més de 80.000 euros.
  • Desenvolupament de noves eines per poder fer renovacions online de l’escola i de socis i sòcies.