De forma progressiva, els carrers de Gràcia, les xarxes socials i els mitjans de comunicació s'aniran omplint d'imatges, banners i pòsters de la nova campanya de l'Europa, que a diferència d'altres anys no està centrada amb un únic reclam sinó que tindrà fins a 7 formes diferents sota el lema "No et quedis fent l'estàtua, vine a l'estadi!". El motiu central del pòster-reclam serà la plantilla del Primer Equip, ja sigui en grup o de forma individual. De forma original, humorística i fins i tot irònica, des del cos tècnic passant per jugadors de llarga trajectòria, nouvinguts o capitans, tots ells animaran als aficionats, els lectors de les diferents publicacions o les persones que passin pel carrer a fer-se el carnet de soci de l'Europa.
L'eix sobre el que gira la campanya té el seu epicentre a la plaça Rovira i Trias. En aquesta plaça descansa, sobre un banc, una figura del famós i prolífic arquitecte gracienc. Al seu voltant es forma una campanya amb 7 crides diferents protagonitzades per l'equip, vestit de joc a la pròpia plaça. El primer pòster que us mostrem és el del capità Àlex Cano animant Antoni Rovira i Trias a aixecar-se per anar a l'estadi. Podeu seguir la campanya en aquest portal web i a les xarxes socials Twitter i Facebook del CE Europa.
La tecnologia també forma part d'aquesta nova campanya. Cada pòster que la gent trobi pel carrer incorpora un codi QR que, mitjançant un 'smartphone', enllaça directament a la llista de preus del carnet de soci. Un carnet que té també regal per a les noves altes: una samarreta commemorativa de la Copa Catalunya per a la modalitat de soci ordinari i una tassa també commemorativa per a cada nou soci sènior. En propers dies, presència també en mitjans de comunicació externs i pels carrers de Gràcia i els seus entorns.