El Juvenil A va sumar una nova victòria a domicili amb un triomf solvent davant el Girona, en un partit marcat per les baixes i la pluja. Tot i les adversitats, l’equip va saber sobreposar-se i, després d’un inici amb algunes dificultats per trobar-se còmode sobre el terreny de joc, va acabar signant una actuació molt completa.
La primera meitat va començar amb un cert equilibri, amb un Juvenil A que encara buscava trobar el seu ritme. Tot i això, l’equip no va patir en defensa i, a partir del minut 25, va començar a prendre el control del partit. Van arribar les primeres ocasions clares, inclòs un xut de Mia al pal. Finalment, en l'última acció abans del descans, un penal clar va permetre obrir el marcador i marxar als vestidors amb un avantatge de 0-1.
A la represa, la dinàmica es va mantenir. El Juvenil A va continuar dominant, però li va costar sentenciar el partit. Ander i Alba van tenir oportunitats molt clares, amb un altre xut al pal inclòs, però el segon gol no va arribar fins al minut 84. En un servei de cantonada, Ander va culminar l’acció amb el 0-2, i pocs minuts després, Arcos va aprofitar un refús de la portera per establir el definitiu 0-3.
Més enllà del resultat, l’equip va demostrar solidesa i maduresa en un partit molt seriós col·lectivament. A més, Judith i Anna, del Juvenil B, van completar una gran actuació, sumant-se a la dinàmica del grup i aportant en una victòria important.