Agenda

Resultats

Preu Entrades

Acreditacions

sponsors masc3

Protocol i logística del 20-D: votants, mitjans de comunicació i mapa d'accessos

18 Desembre 2020 Redacció
Protocol electoral Protocol electoral CE Europa

La Junta Electoral ha aprovat el protocol definitu per a totes les persones i agents implicats en el dia d'eleccions.

El protocol és fruit de les consultes, acords, recomanacions i obligacions pactades amb les administracions competents del Govern i les autoritats policials. Es busca garantir al màxim la seguretat de tots els assistents i persones que prendran part de la jornada electoral a la presidència del club.


PROTOCOL DE LA JORNADA DE VOTACIÓ: 20 DE DESEMBRE DEL 2020

1) Aspectes logístics per a les votacions

• El lloc de votació serà la sala de premsa de l’estadi, espai ampli i ventilat i de fàcil accés des del carrer.

• Dins aquest espai hi haurà com a màxim la presència de 6 persones (3 membres de la Mesa Electoral, 2 interventors- un per cada candidat- i el votant). Excepcionalment es permetrà en moments puntuals l’entrada d’un acompanyant per qüestions de dependència en la mobilitat i sempre garantint distància de seguretat respecte altres persones de la sala.

• Serà obligatori dur la mascareta ben posada (per sobre el nas).

• Abans d’entrar a la sala es farà servir gel desinfectant, a disposició pels socis i també, en tot moment, pels membres de la Mesa i els interventors.

• Hi haurà, a banda del personal logístic del club, servei de seguretat per controlar els accessos a la sala de votacions.

• Es prendrà la temperatura dels votants a l’entrada a la sala. En cas de no superar aquest control no es permetrà la votació d’aquesta persona per motius de salut pública.

• Estarà prohibit menjar i fumar dins el recinte.

• La mobilitat cap al punt de votació serà exclusiva per les vies habilitades des del carrer.

• A la cua caldrà respectar la distància mínima d’un metre i mig entre persones.

• S’estableix un horari ampli de votacions: de 9:30 a 17 hores.

• Es marca un horari preferencial per la gent gran: de 09:30 a 11 hores.

• Es farà desinfecció periòdica de les taules i espais utilitzats.

• Per a poder votar serà necessari dur el DNI (o document equivalent en el supòsit de persones estrangeres), passaport o carnet de conduir.

 

2) Aspectes logístics per a la premsa

• Per garantir de manera escrupolosa la presència màxima de 6 persones dins la sala, tot seguint indicacions de les autoritats sanitàries, no podran entrar mitjans a la sala de vot.

• El departament de premsa del club serà l’únic autoritzat, amb un màxim de dues persones -un fotògraf i un càmera de vídeo, sempre fora de la sala- a enregistrar imatges des de l’exterior de les portes de la sala de premsa. Aquestes imatges es posaran a disposició i servei de tots els mitjans de comunicació interessats. Altres tipus de necessitats gràfiques, entrevistes, testimonis o reportatges d’altres mitjans de comunicació no propis del club, caldrà fer-los fora del recinte esportiu.

• Aquest mateix protocol comunicatiu se seguirà en finalitzar la jornada de votacions i per a enregistrar i fotografiar –i posteriorment facilitar els documents a la premsa- l’acte de proclamació dels resultats.

 

3) Mapa logístic de votació


201218 logistica 1

 

acidH TEB FederacioAcell