RemeiSolfincISL

Comunicat de la Junta Electoral: necessitat dels socis d'estar al corrent de pagament

04 Gener 2017 Redacció
El carnet de la present temporada El carnet de la present temporada CE Europa

La Junta Electoral del CE Europa posa en coneixement dels socis i sòcies un avís important de cara a les properes eleccions del club.

Tal com estableix l'article 19è.2 dels estatuts del club, per tal que els socis i sòcies numeraris puguin exercir els seus drets, la Junta Electoral comunica que aquests hauran d'estar al corrent de pagament de les corresponents quotes establertes (incloent carnet de la temporada 2016/2017), no tenir suspesa la condició de soci i tenir plena capacitat d'obrar.

Dins dels drets dels socis i sòcies, l'article 19è.4,b estableix la potestat de ser electors i elegibles pels càrrecs a la Junta Directiva en la forma prevista en els estatuts. Aquesta Junta Electoral ha sol·licitat a la Junta Directiva del club que faci els requeriments pertinents a aquests socis i sòcies per donar compliment amb el pagament de les quotes a les que estan obligats. A tal efecte, els socis i sòcies que vulguin presentar-se com elegibles hauran d'estar al corrent de pagament de les quotes (article 85.h ) en el moment de presentació de la seva candidatura, i els socis i sòcies electors hauran d'estar al corrent de pagament el dia de les eleccions per poder exercir el seu dret a vot.