RemeiSolfincISL

Comunicat de la Junta Directiva en funcions

24 Gener 2017

La Junta Directiva en funcions emet un comunicat oficial que posa en coneixement de socis i mitjans de comunicació.

Comunicat Oficial

La Junta Directiva en funcions del Club Esportiu Europa vol comunicar el següent en relació a dues publicacions aparegudes en un mitjà extern i que afecten, de ple, a dos dels socis de l’entitat que, actualment, formen part de la Junta Electoral.

El club és un escenari de socialització i la relació que s’estableix entre les persones és un valuós element de convivència dins l’Europa. Aquest valor és responsabilitat de tots fer-lo respectar. Creiem que és deure de tothom no malmetre aquestes potencialitats.

És difícil per a una Junta Directiva en funcions actuar amb neutralitat quan a dos socis (Tomás Santiago i Miquel Perelló) se’ls hi imputa, en un mitjà de comunicació (concretament Mundo Deportivo), una sèrie de fets que no s’han contrastat degudament i que no s’ajusten a la realitat. Els problemes que genera la dinàmica del club s’han de resoldre dins la pròpia institució. Fer públiques determinades informacions contribueix a crear una imatge distorsionada del que és la nostra realitat actual.

Des de la nostra posició com a Junta Directiva en funcions volem defensar l’honorabilitat de tots els nostres socis i sòcies. Apel·lem al bon sentit comú de tothom per a no contribuir a què fets com aquest es tornin a repetir. La Junta Directiva en funcions lamenta els danys morals que aquestes publicacions causen a l’honorabilitat d’aquests dos consocis i se solidaritza públicament amb ells.