RemeiSolfincISL

Comunicat del club respecte les noves mesures del Govern en aplicació del protocol Covid-19

29 Octubre 2020 Redacció
Comunicat del club Comunicat del club CE Europa

Noves mesures se sumen a les ja existents i que afecten al desenvolupament ordinari de les activitats i pràctiques esportives.

Així doncs, de forma resumida i atenent a les novetats que afecten al CE Europa en les seves parcel·les esportives, competitives i formatives, el club comunica que:

1) Els diferents equips federats dins les competicions de la FCF restaran 15 dies més sense competició federada de base i, en aplicació de les noves mesures, tampoc podran realitzar entrenaments.

2) Els primers equips masculí i femení i el Juvenil A, en tractar-se de competicions estatals, podran entrenar i competir però, en qualsevol cas a fora i a casa, sempre a porta tancada. Pel que fa a partits al Nou Sardenya, el nou decret obliga a jugar sense públic el Femení A-Riudoms d'aquest diumenge a les 11:30 hores i de cara al cap de setmana del 7 i 8 de novembre, els partits de Tercera Divisió contra la Montañesa i de Divisió d'Honor contra el FC Barcelona.

3) Queda anul·lada la jornada d'Escola d'aquest dissabte al matí i els entrenaments intersetmanals i jornades d'escola des de demà divendres 30 d'octubre i fins el dissabte dia 14 de novembre.