CasaVicens

Comunicat oficial: activitat aturada

Comunicat del club Comunicat del club CE Europa

El CE Europa emet un nou comunicat en relació a les novetats decretades pels organismes oficials al voltant del virus Covid-19.

El Club Esportiu Europa, seguint les instruccions rebudes pel darrer comunicat de la Federació Catalana de Futbol que es pot llegir íntegrament a continuació, transmet que tots els seus equips federats i sèniors veuran ajornades les dues properes jornades de lliga, és a dir, les del cap de setmana del 14 i 15 i el cap de setmana del 21 i 22 de març. L'ordre inicial de jugar a porta tancada queda anul·lada i, directament, aquestes jornades restaran en suspensió fins reprendre la normalitat competitiva.

Així mateix, tampoc hi haurà entrenaments dels equips del Futbol Formatiu i l'Escola de Futbol del CE Europa fins a nou avís. L'Escola, per extensió, tampoc disputarà els partits dels dissabtes. El Nou Sardenya romandrà tancat durant aquest període d'inactivitat. Quan, per ordre de les entitats governamentals o federatives, hi hagi noves indicacions i evolucions d'aquestes mesures, el CE Europa les posarà en coneixement dels seus socis, abonats, familiars i seguidors.

200311 comunicat 1
200311 comunicat 2