L’estiu del 2018 ha suposat una revolució en la manera que té el club de fidelitzar els seus seguidors. Per primera vegada s’han separat els conceptes de soci i abonat. Aquesta darrera categoria ha nascut amb una oferta promocional agressiva: 50€ per veure 20 partits a casa. Respecte el preu d’una entrada a les taquilles (10€), veure l’Europa cada dia al Nou Sardenya amb aquest carnet sortia en plena pretemporada a 2’5€ per partit.
La idea inicial del carnet d’abonat (que no té els drets polítics, de vot i assemblea, per exemple, ni les promocions i avantatges d’un carnet de soci), és començar a fidelitzar diferent tipus de gent no habitual al club. Aquest perfil pot ser de joves amb pocs recursos econòmics o adults en situació de mancança de feina o possibilitats o, sense el condicionant econòmic com a limitació, enganxar aquella gent que no acaba de decidir-se i vol tastar poc a poc la vida esportiva i social del club.
Més de 100 persones s’han donat d’alta d’abonat (i 20 persones són noves altes de soci), amb la qual cosa més de 120 persones s’han sumat ja a la família europeista a dia d'avui, el que suposa un augment del 24% de gent amb carnet. El carnet encara es pot obtenir a oficines del club (c/ Secretari Coloma, 140). Malgrat haver-se disputat 3 partits a casa, els seus 50€ encara surten a només 2’94€ per partit restant. Un regal!