Resultats

Acreditacions

Comunicat de la Junta Directiva arran del derbi

02 Març 2016 Redacció

El derbi Sant Andreu-Europa va deixar, al seu voltant, una sèrie de fets i incidents que el club trasllada a reflexió i actuació de les parts implicades en un comunicat oficial que emet la seva Junta Directiva.

Comunicat oficial CE Europa

La Junta Directiva del CE Europa vol manifestar públicament la seva indignació davant els insults i provocacions vers la nostra institució que van realitzar un grup significatiu d'aficionats de la UE Sant Andreu durant el partit celebrat a l'estadi Narcis Sala el diumenge dia 28 de febrer. Aquests fets van ser la culminació d'una campanya de menyspreu (pintades al nostre estadi pel matí, adhesius amb insults...) encetada els dies anteriors al partit per part d'aquest grup vinculat a la UE Sant Andreu.

Actes i provocacions semblants ja van tenir lloc en el partit celebrat entre els dos equips al Nou Sardenya durant la primera volta de la lliga. La passió i la rivalitat esportiva tenen uns límits que no s'han de superar. És responsabilitat de tots els agents i institucions implicats en la gestió i organització del futbol prendre mesures per evitar i, si s'escau, sancionar actuacions d'aquest tipus que res tenen a veure amb l'esportivitat.

Al mateix  temps, el CE Europa lamenta l'absència de condemna d'aquests fets i insults per part de dirigents i altres responsables institucionals.

acidH TEB FederacioAcell