Comunicat oficial del club

02 Abril 2019 Redacció

El Club Esportiu Europa emet un comunicat arran de la presència de rates a les instal·lacions municipals del Camp de l'Àliga.

El Club Esportiu Europa va tenir constància, a mitjans del mes de març, de la presència de rates al Camp de l'Àliga. Els responsables de l'entitat van posar-ho en coneixement de les autoritats municipals del Districte de Gràcia, ens titular de les instal·lacions, les quals van donar també trasllat de l'afectació a la Fundació Marcet, empresa gestora del recinte.

L'Europa té constància d'una primera actuació de l'empresa gestora el 21 de març i que, en els darrers dies i tot i ser presistent encara el problema, s'han fet noves actuacions sobre el terreny. L'Europa -que no té poder decisió i gestió sobre aquesta instal·lació- ha fet des del primer dia els passos i moviments necessaris per traslladar aquesta problemàtica als responsables directes del Camp de l'Àliga.

Com a entitat que actualment té -i històricament ha tingut- part dels seus equips escolars i formatius realitzant activitats esportives al Camp de l'Àliga, mostrem la nostra màxima preocupació i esperança de ràpida resolució d'un problema que afecta als usuaris de les instal·lacions i les seves famílies, instant els responsables directes a actuar amb la màxima eficiència en el menor temps possible pel bé comú de tothom.